If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Това ще е края за марката.Тия дзивтари няма да купят нещо , ако нямат изгода от него.Кога извадиха р8-цата, когато купиха Ламборджини и видяха как се прави спортен автомобил.Сигурно искат да спечелят нещо в WTCC?
Саше, те вече имат победи и то доста в WTCC със Сеат Леон ТДИ
Това ще е края за марката.Тия дзивтари няма да купят нещо , ако нямат изгода от него.Кога извадиха р8-цата, когато купиха Ламборджини и видяха как се прави спортен автомобил.Сигурно искат да спечелят нещо в WTCC?
Много силно си се объркал колега. СЕАТ откакто е собственост на ФВ върви само нагоре. Преди това беше бледата сянка на Фиат. И дизайна му беше същия само, че леко загрозен, а моторите им се слагаха само най-слабите фиатски.
В днешно време СЕАТ е със собствен дизайн, който е много различен от този на ФВ и Шкода. Под капаците на Куприте има мотори, които ще засрамят почти всяка Алфа. Това се нарича прогрес.
А относно Р8 и Галардо ще ти кажа само, че двете коли са идентични, но са разработка изцяло на ФВ. Просто за да тръгне Ламборгини нагоре им трябваше по-достъпен и евтин модел от Мурсиелаго и наиститина Галардо струва наполовина на Мурсиелаго, но се продава добре.
Въпреки всичко и 2-те коли (Р8 и Галардо) никак не са лоши за парите си.
А по отношение на Мурсиелаго, шефчетата от ФВ дадоха пълната свобода на италианците да разработят колата както те решат. Мурсиелаго в действителност е буквално фейслифт на Диабло като запазва всичко истинско италианско в себе си.Цялата механика и шаси е идентична с тази на Диабло. Това ако е некадърно управление и заличаване на марката здраве му кажи.
Фиат не дадоха толкова свобода на Алфа през годините в които бяха нейн собственик.
То хубаво си ги пишеш тези работи, ама въпроса е дали има кой да ги прочете.
Има колега, повярвай има!
Шапка свалям на Боби за исторически издържаните и технически достоверните разсъждения.
Друг въпрос е, че въпреки канските усилия на ВАГ-ина да съживи и модернизира Сеат, марката е не рентабилна т.е не оправдава израсходените си средства и швабите отдавна са и вдигнали мерника.
По темата: Някой да има някакво ново инфо отностно силно разтърсилата Алфа средите тема на заглавието?
В главата на Валтер ДаСилва се заформят 8 модела на бъдещи Алфи, вкл наследник на 8Ц на базата на Р8 и модел на базата на концепта Блуспорт, който има страхотни качеста. О, и без джипки!
Четох преди месец, че ВАГ искат да пробият във формула 1, ако Алфа стане тяхна собственост май вече няма да сте за ферари дано, дано..
Относно "спортния дух", ВАГ могат да изкарат по-голям такъв от Фиат. Щом Шкода вече изкарват повече "бегачки" от тях.
Като чета мненията на много колеги,имам чувството че сте объркали марката и форума,на повечето разсъжденията и доводите са изградени на база Статии ,но не и на реален допир до "немското светило".Предпочитам да карам напудрен Фиат отколкото Голф,а всякакви други автомобили от рода на 8ц или р8 няма какво да ги коментираме,дори това не може да си позволим ,та моля специалистите да се изказват когато покарат нещо различно от Голф 4 или Алфа 145 с чип
Бегачки всеки може да направи ,но малко могат да продават,Фиат куца повече във второто.
Може да си най-добрия в нещо ама ,когато другите не го знаят все тая.
В главата на Валтер ДаСилва се заформят 8 модела на бъдещи Алфи, вкл наследник на 8Ц на базата на Р8 и модел на базата на концепта Блуспорт, който има страхотни качеста. О, и без джипки!
Четох преди месец, че ВАГ искат да пробият във формула 1, ако Алфа стане тяхна собственост май вече няма да сте за ферари дано, дано..
Относно "спортния дух", ВАГ могат да изкарат по-голям такъв от Фиат. Щом Шкода вече изкарват повече "бегачки" от тях.
Пич пак почна с глупостите...
Ужасно ми е любопитно обаче, как така г-н Да Силва пак без кръчмаря сметките почна да си прави майна...
Кви нови модели на базата на R8, кви бетонобъркачки и кви прасета в космоса бе деееа...тука има некой тежко болен баце...
п.п. Вярвам, че наистина всичко ще се окаже долна маркетингова измислица за вдигането на нечии борсови индекси с цел сладка финансова стимулация...
Пич, глупостите са превод от статията и са най-логияния развой на дискутираната евентуална сделка. Това което казах за формула 1 също е логично, при едно бъдеще сливане/придобиване. Темата е точно за подобни дискусии, а не за възклицания от рода "Олеле, погубиха любимата ни марка"
Сравнението шкода - фиат се базира на реални показатели.
Вероятността информацията да е спекулативна маркетингова измислица, е наистина доста вероятна.
АР147, сори, ама откъде би знаел до какви коли сме имали допир? И можеш ли кажеш няколко причини да не харесваш голф, без да използваш клишета?
Тва със свободата и съживяването на спортния дух е възможно, но силно се съмнявам. Ако ВАГ са решили да изкарат истински спортни лимузини и купета, които да бъдат конкуренция на БМВ и на Хонда - чудесно, но във време на криза спортните автомобили едва ли са рентабилна инвестиция. По-скоро виждам Алфа Ромео под шапката на ВАГ да произвежда безсмислени малолитражки от типа на Фиат 500 и псевдоспортни купета тип Опел Тигра, т.е. коли за оборотни момичета и за студЬенти с богати татковци.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Тва със свободата и съживяването на спортния дух е възможно, но силно се съмнявам. Ако ВАГ са решили да изкарат истински спортни лимузини и купета, които да бъдат конкуренция на БМВ и на Хонда - чудесно, но във време на криза спортните автомобили едва ли са рентабилна инвестиция. По-скоро виждам Алфа Ромео под шапката на ВАГ да произвежда безсмислени малолитражки от типа на Фиат 500 и псевдоспортни купета тип Опел Тигра, т.е. коли за оборотни момичета и за студЬенти с богати татковци.
Пак си в грешка,както казва бат Боби,ФВ ще си купят Алфа единствено за имидж
Ето ви цитат от статия за новата Алфа Джулия представена от Ума Търман -"Същността на Giulietta е затвърдена чрез равносметката, изразена в противовес с думите на Шекспир: „ Без сърце, ние сме само машини”
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Едно недоразумение, противоречащо на традициите на алфа. Пълен майтап и ударената в стена физиономия на МиТо. Първообраза - Гранде Пунто изглежда много по зло и агресивно от уж спортно ориентираната Алфа МиТо.
Едно недоразумение, противоречащо на традициите на алфа. Пълен майтап и ударената в стена физиономия на МиТо. Първообраза - Гранде Пунто изглежда много по зло и агресивно от уж спортно ориентираната Алфа МиТо.
По твоите думи Bobi тогава и Алфа 33 е недоразумение,особенно в комби вариант.Много далече от традициите на марката през най-славните й години.
No one 'needs' an Alfa, like no one needs a car with more than 60 hp!
Алфа Ромео 155 1.7 8v (много реве )
e46 328Ci (чорбаджийска кола)
Comment